Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

101 tips for bikers απο bikenet μεταφραση -CD-


51. Βρες ένα φίλο να βάλει τα μισά και αγοράστε ένα CBR 600 πενταετίας για τις Σέρρες. Δεν σπάει, δεν χαλάει, πάει γρήγορα και δεν παθαίνεις εγκεφαλικό αν σου πέσει κάτω

52. Αγόρασε ένα σετ υφασμάτινα σαμάρια για το Supersport σου. Αν το χρησιμοποιείς καθημερινά, θα διαπιστώσεις ότι είναι κορυφαία για μεταφορά πραγμάτων – και σαφώς προτιμότερα από την κουραστική τσάντα πλάτης

53. Ποτέ, μα ποτέ μην πας ταξίδι με εξοπλισμό που φοράς για πρώτη φορά. Κάθε καινούργιο πράγμα χρειάζεται κάποιο χρόνο για να «ανοίξει», και η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη δεν είναι η καλύτερη για να διαπιστώσεις ότι το καινούργιο κράνος σου προκαλεί ημικρανίες μετά από 15 λεπτά οδήγησης

54. Το καλοκαίρι, μην οδηγάς με t-shirt, βερμούδα και open-face κράνος. Θα εκπλαγείς με το πόση βρωμιά καταλήγει πάνω σου, ενώ η ξαφνική μπόρα με 150 km/h πονάει όσο δεν φαντάζεσαι. Επιπλέον, η βερμούδα θα φουσκώσει σαν μπαλόνι – και αν δεν έχεις τα πόδια του Βαν Νταμ, θα δείχνεις πολύ γελοίος

55. Προς αναβάτες Scooter: Πάτα το πίσω φρένο μέσα στη στροφή, ενώ κρατάς το γκάζι ανοιχτό. Κάνει το scooter να κάθεται καλύτερα στη στροφή και ανεβάζει τα χιλιόμετρα που κουβαλάς μέσα της

56. Αν μπλέξεις σε καβγά και έχεις το κράνος κοντά σου, μην πας να το παίξεις Bruce Lee. Πιάσε το κράνος από το λουρί και ρίχτο στο σαγόνι του αντιπάλου με φόρα. Αν πετύχεις το στόχο σου, τέρμα ο καβγάς

57. Έχε πάντα μαζί σου μια φωτογραφική τσέπης για την περίπτωση που μπλέξεις σε τρακάρισμα – τράβα φωτογραφίες το συμβάν και όλους τους εμπλεκόμενους. Χμμ, και αυτό κάτω από τη σέλα θα το βάλουμε;

58. Αν παρκάρεις σε χώρο που έχει λάσπη κάτω, βάλτο με την όπισθεν. Είναι πιο εύκολο τώρα από το να προσπαθήσεις να το τραβήξεις μετά

59. Μην διανοηθείς να αγοράσεις παλιά φόρμα αγωνιζόμενου. Δεν θα σου κάνει, θα είναι σε άθλια κατάσταση και ποτισμένη με ιδρώτα. Επιπλέον, θα είσαι πολύ γελοίος με τους σπόνσορες 10ετίας και το ραφτό «Μπούστας» στην πλάτη

60. Στο βρεγμένο, ξεκίνα να φρενάρεις με το πίσω και μετά πάτα το μπροστά. Έτσι, σταθεροποιείς τη μοτοσυκλέτα και μειώνεις τις πιθανότητες να σου γλιστρήσει

61. Δέσε ένα κομμάτι δέρμα στο φερμουάρ του μπουφάν σου, ούτως ώστε να μπορείς να το ανεβάσεις φορώντας τα γάντια σου. Θα με θυμηθείς στο επόμενο βενζινάδικο

62. Αν έχεις μόλις αγκαλιάσει την άσφαλτο εξ’ αιτίας ενός αυτοκινήτου, για όνομα του Θεού, κάνε το πλέον λογικό (αν είσαι σε θέση) και ξάπλωσε τον οδηγό κάτω με μια γροθιά από γάντι με ενίσχυση carbon. Αν σε απειλήσει με μήνυση, πες ότι ήσουν ταραγμένος, μπερδεμένος, και νόμιζες ότι υπερασπιζόσουν τον εαυτό σου

63. Αν οδηγείς Honda, κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και βγάλε αυτά τα γελοιωδώς μακριά «νύχια» των μαρσπιέ. Δείχνουν ηλίθια, ζυγίζουν ένα κιλό το καθένα και θα σου δώσουν τουλάχιστον 3 μοίρες περισσότερη κλίση πριν βρει κάτι άλλο κάτω

64. Μην στεγνώνεις τα δέρματα στο καλοριφέρ. Θα μαζέψουν, θα «σπάσουν», και τα χρώματα θα χάσουν τη ζωντάνια τους. Όταν δε θα προσπαθήσεις να τα ξαναβάλεις, θα ακουστεί ένα ηχηρό κροτάλισμα που θα σε στείλει για καινούργια φόρμα την επομένη

65. Έχε πάντα κάτω από τη σέλα ένα κουτάκι προφυλακτικά για την περίπτωση που μείνεις από βενζίνη. Ένα προφυλακτικό χωρά με άνεση 2 λίτρα

66. Τα πορτοκαλί αυτοκόλλητα της Fog City για τη ζελατίνα του κράνους κάνουν φοβερή δουλειά στο να μειώνουν την ένταση των απέναντι προβολέων τις νύχτες, ενώ παράλληλα αυξάνουν τη φωτεινότητα

67. Μην μπεις στον κόπο να βάλεις μικρά «μανιτάρια» για να προστατέψεις τα φαίρινγκ. Σε περίπτωση πτώσης, δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα παραπάνω από το να στραβώσουν τις βάσεις πάνω στις οποίες πιάνουν

68. Μην ακούς αυτούς που λένε ότι αφαιρώντας το φίλτρο αέρος κερδίζεις 5 με 10 άλογα. Είναι απίθανη μαλακία. Το μόνο που κερδίζεις είναι μια τρύπα στις μεσαίες, τραγική απόκριση στο γκάζι και έναν κινητήρα που θα πεθάνει σε 5000 χιλιόμετρα

69. Μια μέση μοτοσυκλέτα κερδίζει 1 ίππο βάζοντας σούπερ αμόλυβδη αντί για απλή

70. Μην τρέχεις σε περιοχές με όριο 50 km/h. Είναι βλακώδες, αντικοινωνικό, επικίνδυνο και το μέρος με τις μεγαλύτερες πιθανότητες να σε γράψουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου